Bijna voor alles is tegenwoordig een app, de rest regelt Online Management Support. Sommige dingen kun je nu eenmaal niet vervangen door een online applicatie, maar vereist iemand die kennis heeft van zaken en snel en flexibel kan handelen. Online, dat wel! Maar zeker niet onpersoonlijk. Voor de volgende zaken kunt u ons bijvoorbeeld inschakelen, al denken we vooral buiten de ‘rijtjes’ en is alles bespreekbaar.

 

  • Agendabeheer (plannen/beheren/bevestigen van afspraken)
  • Telefoon/email beheer
  • Afspraken maken
  • Klantenservice en/of relatiebeheer
  • Plannen van complexe vergaderingen met meerdere aanwezigen
  • Projectondersteuning
  • Voorbereiden, organiseren en boeken van reizen
  • Organiseren en regelen van lunches, diners, bijeenkomsten, seminars en evenementen
  • Algemene (administratieve en/of secretariële) ondersteuning
  • HR werkzaamheden (selectie personeel, bijhouden van personeelsdossiers, etc.)

Geen reacties meer mogelijk.